Monday, December 14, 2009

'Apple' anyone.....


fuhhh...dah lame gile tak update, dunno if anybody still read this blog..but who's care..its mine anyway....lalala

last tuesday, my bro, his fren and I went to low yatt jes becoz my bro's fren have to buy something for his mother n repair his laptop. my precious earfone is damn missing n till now after asking almost all of my housemate, sume ckap tak tau.so ritu gi sane,igt nak cari gak la kan.kalo murah leh rembat satu...


so after my brother's fren settle his thing, i start browse up where possibly i can find it~~~

Aku : De, ko tau tak ek 'Apple' katne ek...ak rase macam kat situ, tp dah takde plok

De : ntah la..kite tgok2 dulu la..

Kawan De : ooo.. ak dah lame tak dtg low yatt ni. dah lupe katne supermarket die...

Aku : (aku pikir, eish org nak cari kedai lain die nak cari supermarket plok)

bile dah sampai 'Apple'...

Kawan De : oOOoo.. igt korang lapo tadi, nak makan apple...

Aku n De : (ketawa terbahak2 n i jes paham ape die cakap tadi...sengal tol... wakakaka)

No comments:

Post a Comment