Monday, June 1, 2009

Comel ke...

Ermm..banyak btol org wat kenduri time cuti sekolah ni...dah boleh saving mak aku,takyah masak..hohohohoho....semalam lepas gi kenduri kawan ofis mak aku kat kota tinggi,pegi singgah jap kat umah sedara aku ni...niatnye nak gi menjemput utk kenduri abg aku 3 org tu...huhuhuhu....

ni yg berlaku semasa kunjungan aku kat umah sedara aku tu....perbualan antara mak aku dgn anak sedara ak...

mak sedara : ermm..abg ade adik baru ye..

M.Danial : aah..name die Mohd Darwish...

mak sedara : comel tak adik abg tu...

M.Danial : tak...sebab....sebab die asik selalu terberak je....

aku : tersenyum je la (dpt anak sedara yg ckap lepas camni,layan kan aje la..huhuhu)

aku terpikir = kalau la org kalau tak berak baru comel...harapannya org buasir je la yg comel...wakakakaka

2 comments: