Monday, June 22, 2009

Siot Giler...

fuhh.. smalam tamat sudah ketiga2 abgku mendaki satu lagi tangga dalam kehidupan...wah.. macam ayat sasterawan negara tak...wakakkaka... letih tak ingat dunia..weekend ni plak kat tmpat aku plak, harap2 lancar la semua perancangan aku..huhuhu...

tapi malam sabtu hari tu aku gi UPTOWN Danau Kota ngan abg aku...ingatnye nak cari sluar jeans baru la kan..pasti kite org nampak la satu kedai ni juat kemeja old skul beb..ngan tak hingat dunia,trus masuk..tgh abg2 cari baju yg die bekenan..

AbangKu : bang, ni ade saiz L tak ek..

T.Kedai : Takde la dik, yg wane lain ade la kot.. (jawab tapi muke macam hampeh)

Abangku : Ish dah dpat bekenan, takde saiz plak....

T. Kedai : (menyampuk) dik yg kat bahagian ni cutting slim je, kalo ade nak dik..yang kat depan tu boleh la...

Aku : ketawa terbahak2...( aku dah dapat ape tuan kedai tu nye maksud sbenarnya...wakakakaka)

AbangKu : wat muke bodo...trus Chow...


p/s: sape leh teka, apa yg sbnarnya maksud tuan kedai tu....wakakakak

4 comments:

  1. hahaha..bkn ler...maksud t.kedai tuh...kalo nk baju saiz L yg kt dpn..lebey kurang abg si fahim ni cm kena perli setepek..wawa..ku rase la..h0h0

    ReplyDelete
  2. sikit lagi....dah dkat dah tu..huhuhu

    ReplyDelete
  3. hahahahahhaa..lawak lak aku rase.. sory nyampok....sbb aku ase cam aku pon penah terkene...hahahaha...

    kat bahagian dpn yg t.kedai tu maksudkan..sume size beso2...wahahaha....kan die ckp "kat bhgn ni cutting slim jek"...die sindir la tuh...wkakakaa...salu nyer kalo kedai jual2 baju cengginih mmg die letak kat dpn tuh bhgn baju size beso2..huhakk... tol x?hahaha

    p/s:: aku pon penah kene situasi camnih..wkakakaka......(gelak guling2)...haha

    ReplyDelete