Monday, March 30, 2009

My Life So Far...

emm... tangguh2, dah dua hari aku tak tulis dalam blog ni... maaf le kalau ade yang menunggu.. (macam ade la plak)...if as on my last post , last friday.. the day is so pathetic but my last 2 days had already make my world up side down.. seriously..... tapi selamat ada gak membe yang aku leh 'sandar' when I needed one most...tq Karam for being my truest buddy of all...

tapi aku nak selitkan jugak cite yang sepatutnya aku nak post on saturday but it seems so busy wif my 2 bloody test, my parent was coming n 'lepak'ing with my geng...FUHHH.. 

cite ni terjadi semasa aku on the way gi Sunway Pyramid, lepas aku abis test PSA. aku tengah dengar radio HOT.fm mase tu, n ade org kol radio and it was a chinese guy..

DJ : awak ni suka ye dengar radio HOT fm. terima kasih la...

SEPET : Ooo.. kawan saya banyak melayu. saya dah terbiase la (obviously sangat slang dia memang cina.)

DJ : baiklah. teruskanlah menyokong HOT fm. dengarkan permintaan lagu dari pendengar dari merlimau melaka.

SEPET : CINTA ADAM DAN HAWA dari MISHA OMAR.

aku dalam kete tersenyum lebar, tiba2 hati aku rasa sangat lega... 

kenapa aku senyum lebar = takda masalah kalau kita nak muhibah. masalah 'dalaman' melayu je yang buat aku dah cukup menyampah



2 comments: