Friday, March 27, 2009

You had Make My Day SOO Bright...

huh... hari yang sungguh 'pathetic' .. betol ke eje ni.. tak tahu la nape hari ini begitu gelap dalam hidup aku... The darkest day of my life, this far la kan... by the way ada berita yang buatkan aku cerah, walaupun mmg berita ni datang time tghari, tapi bukan pasal yang itu la... ;P

tgh aku msg ngan GENG aku, bincang pasal plan kite org nak gi tengok cerita 'Talentime' weekend ni...

aku : abis ko pun tak jadi gi la camni kan?

Geng : Kene pegi gak, KT jd pegi ahad ni.

aku :  oh, camtu ko takyah pegi pun takpe la.. wakakakkaka

Geng : oh, bagus la cam gitu. ko gi dua org je..

aku : giler ke ape, nak pulak KT gi ngan aku je...

yang ni part paling penting dalam cite ni......

Geng : Ko kene belanja aku makan

aku : apa kene mengena KT ngan belanja ko plak...gile ke ape ntah..

Geng : aku dapat Test FAR 28/40

Aku : wah.. dats a great news... U have my Whole Day!!! (sambil senyum lebar)

p/s* FAR tu subjek akaun kite org, SANGAT BENGONG...n my geng ni very hard to get a good mark in FAR, even to past it... tibe2 jadi among the highest gak....aku cakap ni hasil kalau kita tak mengalah dan terus berusaha.... PE'AH, aku bangga giler ngan ko.... ;p

kenapa aku suka sangat = aku fikir ada jugak manusia yg sayang diri mereka 

yg KT tu, aku cite kemudian je ye...hehehe



3 comments: