Tuesday, March 31, 2009

Satu Hari...


satu hari ni, aku banyak wat bende tak senonoh je...

1) aku bangun2 igtkan hari ni hari sabtu (padahal hari selasa baru), tido terlajak sampai pukol 9 pagi.

2) dah tekojot hari ni hari selasa, terus malas nak pergi kelas FAR jam 10. buat2 lupa, basuh baju dan sidai sampai pukol 11.

3) sedang buat2 lupa tu, tengok la cite EWAH EWAH kat TV 3. Sengal tapi boleh la isi kepala aku yang tengah benggong masa tu.

4) tengahari pergi la fakulti untuk menghadiri kelas pukol 2. dalam lif dapat mesej kelas OB petang batal... terus jerit... WOOOO... (pastu baru perasan aku dalam lif, merah je muka lepas tu)

5) balik kelas tido lagi sampai maghrib. malam bangun, bincang Bahasa Arab pastu Projek PSA, sampai la skang.

kenapa aku bengong = entah 

p/s = sekarang aku tengah suke giler lagu 'ENTAH' dari AFGHAN. nak tujukan pada seseorang tapi biarlah diri paham2 sendiri. 

2 comments:

  1. ku tahu,kau selingkuh,kau duakan cintaku yang tulus.hu.da lama dengar afgan-entah.da bosan.haha.duludulu suka.

    ReplyDelete
  2. jangan bengongbengong lagi.tak baik untuk kesihatan.haha.

    ReplyDelete