Thursday, April 2, 2009

Alamak !!!!

semalam malam lepas makan dan lepak kejap kat umah iqram dah mula fikir nak letak apa kat blog. then....toinggggg... ada la dapat satu idea.. tapi tiba-tiba... DUSHHHH...(rase macam kene tumbok 4 juta kali).. aku baru teringat yang aku pergi umah iqram tadi kan nak bagi iqram pinjam laptop....sengal.. terus terbantut niat nak post entry smalam...hehehe.. jangan mara ya...

tapi selamat hari ini banyak kelas dibatalkan...YahoooOOO!!!... boleh la amik masa sikit nak post entry dalam blog yang comel ni...wakakkakaka (tengah syok sendiri pulak)

aku nak cerita pasal 2 orang dalam hidup aku sekarang ni bagi aku 'kaki lawak', tgk muke je pun dah boleh buat gelak tau....hohohoho

1) Nabil (Raja Lawak 2)
- sebenarnya aku takde la folow sangat mamat ni time raja lawak dulu. tapi aku mula follow time membe aku 'Busuk', sarankan aku gi cari video dia dalam youtube. mula dari situ la aku dah mula suka gile ngan gaya lawak dia. senpoi tapi tak BONGOK sangat la kan..huhu

kenapa aku sangat nabil = sebenarnya muka nabil ni sebijik dengan membe sekolah aku, IQRAM. muka derang ni memang saling tak tumpah, yang lagi best perangai die sebijik.huhuhu

2) En. Sahabudin bin Salleh.
- sebenarnya en kat atas ni adalah ustaz bahasa arab untuk 3rd language aku untuk sem ni. tapi walaupun namenye ustaz dan dah jadi bapak dah. ustaz ni la yang wat kelas bahasa arab tu jadi macam gelanggang raja lawak. lawak die dah mula dari awal kelas sampai la habis. pergh, memang letih sebab ketawa samapai pecah perut...wakakakaka( sambil tulis ni pun aku leh senyum igt lawak ustaz tu semalam.)

kenapa aku suka sangat En Sahabudin = sebab ustaz ni sempoi gile. wakakakaka

1 comment:

  1. huhu.banyak class cancel banyak class ganti tak?ngee.

    ReplyDelete