Monday, April 13, 2009

Aku ni Gila rupanya....

hahaha...tak tau la nape akhir ni aku banya terfikir apa aku nak wat sebenarnya,bila aku dah keje nanti....hohohoh

to be honest, i'm keep changing my ambition since my prelimenary school, sejak nak jadi tu, kejap nak jadi ni..dan kadang2 aku rase nak je jadi sume pekerjaan yang ada kat dunia ni... sebab aku dah sangat keliru sekarang ni...

1st sekali, masa aku sekolah rendah.aku betul2 nak jadi seorang yang artistik. kecik2 dah pikir bende mengarut camni. sampai dalam borang yang kene tulis cita2 tu..yang paling atas, aku tulis nak jadi Sasterawan Negara.. gile ke ape ntah....aku suka menulis zaman2 sekolah dulu sampailah SPM. kalo korang ingat la,soklan SPM, mesti akan ada satu soklan esei fiction ( dats mean we have to come up with one essay related to the title given) aku kompem akan jawab esei yang tu.. hohohoh

2nd pulak, masa ni aku tengah darah muda kot.. ye2 aku cakap ngan sume orang yang aku nak jadi lawyer. sebab aku tgk melayu senang sangat dipermainkan...aku bagitau mak bapak aku,sedara mare aku..membe2 aku...tapi bile dah besar sket, aku macam ade dah puas ati untuk kerjaya lawyer ni....

3rd cite2 aku, ni aku conclude bila nak pilih course time form4. it's a bit hard coz im in dilemma. either law or accountancy. but it had been decided that i too earger to be accountant at that time la kan.. dari SPM,sampai matrik dan juga skang kat UiTM..

4th pulak, this is da current one. I just keep thinking to be wat I want to be since I was a child. seriously, I wanna be a Director of Film. coz I do like writing story,take a good and memorial picture and really want to share with others. by be a director is the solely way i know hoe to achieve all those things, as far that i know la kan...

p/s: apa yang korang tak tau.aku ni pernah gak berangan nak jadi penyanyi tapi aku sangat sedar yang suara aku tak SEDAP....wakakaka..then aku fikir nak jadi composer je....hahahaha.. KORANG MESTI FIKIR AKU NI GILA KAN...sebab aku dah mula terfikir macam tu...hehehehe

5 comments:

  1. er.bukan gila.cuma fikiran tak tenteram je kot.hoho.exam punya pasal.haha.takpe.lepas exam nanti da tak gila.ngee.

    ReplyDelete
  2. hmmm...patutla....aku sbenarnya dah lama nak cakap kat kau...tp aku biar je asalkan kau bahagia...tp sekarang kau dah sedar....alhamdulillah...aku tumpang gembira kat sini

    (^^,)

    ReplyDelete
  3. woot woooo...
    fahim nak jadik director!
    go go go... i'm behind u every step of da way!

    ReplyDelete
  4. jadi pengarah filem, saya selaku bekas klasmet sgt menyokong anda.

    dan saya akan apply keje dgn anda~ hahaha

    ReplyDelete
  5. eh..klo short film minat?
    klo ad script short film btau..
    ak bleh try adjust.
    serius :)

    ReplyDelete