Wednesday, April 22, 2009

Waduh!!!....Waduh!!!.....

pergh..dah lebih seminggu rupanya aku tak update blog ni..hohohoho.... ptg tadi baru abis 2nd paper aku..Alhamdulillah...

tapi yang ade satu cite best mase aku dah duduk kat dalam dewan exan ngan tengah gelabah..mase tu ramai gak yang dah masuk.. and aku ternampak ade satu couple ni,terlewat plak kan...die pun gelabah la kan cari tempat duduk die... then, lepas beberapa ketika dia tak jumpa tempat die.. die tegur one of the man that walk by him...

balak : die tunjuk slip exam dan tanya kat mana die patut duduk..

the man : buat muka blur.. die tengok muka budak tu pastu tengok kertas budak tu pegang..

balak : cuba menerangkan kembali die nak amek paper ape darri fakulti apa...

the man : still blur lagi...

tetiba one of the invigilator came and ask the man to sit on the vacant seat in front of him...

balak : (die baru perasan yang die tersalah tanya student gak)

aku : tersenyum sorang2...wakakakaka



4 comments:

  1. haha.boleh tahan lawak la.ngee.mesti bengangbengang je masa jawab tu kan.hoho.

    ReplyDelete
  2. hak3..
    situasi camtu pown de ek?
    ki3...

    ReplyDelete
  3. ada je.kalau takde boleh buatbuat ada.haha.

    ReplyDelete
  4. tp tu pkare bese kan...xsume student knal lec de =)

    ReplyDelete