Monday, April 6, 2009

I Pay It CASH... OK!!!!

haha... nak dijadikan cerita, hari ni kan hari isnin... pagi takde kelas ngan kelas kol 4 pun tak perlu datang... pakai baju T-shirt je la hari ni...satu kelas je pn...

tetibe tengah2 khusyuk2 stadi (khusyuk la sangat).....ade org masuk, dan memang familiar la orang yang masuk tu....timbalan dekan dan bebrapa staf dan pensyarah....aku dah suspek dah...

timb dekan : baiklah, hari ni kita akan buat sedikit pemeriksaan tatasusila ye.....

aku : pergh...(rasa macam darah dah sume kat kpale ni)

timb dekan : (siap tengok2 aku) hari ni memang kena pakai formal, tahu kan?

aku : buat2 angguk (malu gile wei)

orang kata kalau nak kene hukum tu, kena gak la...hari ni aku dah kene sebijik...

tapi akhirnya aku pun tak kesah, sebab aku masih pikir keje2 yang blambak2 tak siap ni...waaaaa....

1 comment:

  1. hu.buat kerja kat mana?ngee.seram kan kalau kena macam tu.hoho.tapi masa tak pakai tu rileks je.haha.takpe.lain kali jangan buat lagi.tapi nak buat lagi pun boleh gak.kalau rasa duit tu da banyak sangat tak tahu nak buat apa.ngee.tapi tak baik membazir kan.hoho.duit tu boleh buat belanja ana.ngee.

    ReplyDelete