Friday, April 10, 2009

Hoorayyy!!!... Alhamdulillah

fuuuhhh..... akhirnya habis jugak minggu yang memeningkan ini.. erm.. tapi hari ni aku taknak lagi citer pasal aku ngan minggu yang memeningkan...sebab dari pemerhatian ku, banyak lagi orang tensen dengan minggu ini....lebih dari aku sebenarnya....

kat semua tempat aku tengok orang tengah bertungkus lumus nak siapkan semua asigment yang due sume minggu ni...

1st skali, membe baik aku... si iqram tu, lagi la tensen yang teramat... sampai aku cakap ko ni jatuh di timpa lif tau.... seyes memang dia sgt stress.. tapi akhirnya kami masih hidup lagi...hehehe

2nd pulak, membe persatuan aku... lagi la, bukan setakat tensen ngan keje melambak je. tapi program kite orang hujung minggu ni ade masalah skit. kene tukar tempat yang sangat merumitkan.... lagi la nampak sangat macam nak roboh bilik gerakan tu...

3rd pulak, akak firda. sebenaarnya die ni awek kepada membe aku. die satu sem ngan aku gak. tadi teserampak masa die tunggu lecturer die nak hantar PROJEK FAR(akaun)...die pun ade citer gak, bukan setakat die je yang tensen tapi...satu group die tensen sampai tahap GABAN la...

camtu la kesannya minggu ni kepada kami semua... tapi aku cerita dalam ni je,aku kat luar wat macam takde pe2..sebab aku rasa kalo kita selalu cakap,lagi la kita akan tensen...huhuhu...

apa yang fahim fikir = teringat satu huraian dari adik kecik di PILDACIL, Allah sentiasa menguji hambanya untuk menjadikan kita lebih baik. macam kita amek SPM, kalau pass baru dapat masuk universiti kan...hehehe

3 comments:

  1. yayaya.kita tak kan jadi hebat selagi kita tak diuji.lagi power kena uji lagi hebat kita boleh.jadi.syurga tu bukan percuma.kena bayar dengan pengorbanan yang banyak sangat.so?bersabar la dengan segala ujianujian ni.semoga DIA permudahkan segala urusan kamukamu+kamu.

    ReplyDelete
  2. huhu...mane2 j akn jumpe org y ske wat bende last minit...same cam saye :)

    ReplyDelete