Wednesday, April 8, 2009

Wargh!!!!

ntah... tgh2 penin nak siapkan all the project.. terpk plak dah lama tak post entry kat sini....huhuhu.. 

tadi lepas wat persembahan kreatif kat kelas bahasa, balik umah terus pk pasal keje sok nak kene submit.. tgh buat2 tu, membe umah aku bawak balik makanan dia beli dari pasar malam... PERGH!! ada rangka ayam goreng la... dah lama giler aku tak makan.. tetibe sumer serbu....dah abis... WARGH!!!... 

pastu semangat la ni gi pasar malam, igt nak makan rangka ayam goreng... tgh beratur nak beli ni...dah sampai depan skali je.. tetibe je ade foreigner(sebenarnya nak cakap indon) mane ntah potong line aku...

aku : (kuang ajo gile mamat ni)

Indo : kak, kalau semua ni berapa kak...(die beli sume rangka ayam depan aku tu)

aku : (tergangga je la, tapi selamat ada yang mahal sket) kak, mintak satu ye..

pergh selamat ade gak untuk puaskan nafsu perut aku yang membuak2 ni...

p/s : to those dat had read this entry, plez don't use food to ask my help in doing something bad.. coz i cant resist it... WARGHHHH!!!!

2 comments:

  1. haha.semata sebab da lama tak makan.haih.takpe.makan banyakbanyak.kasi berisi sikit.ngee.

    ReplyDelete